недеља, 4. април 2010.

Đorđević: Partizan osvaja Evroligu!


"Rekao sam posle Barselone da će crno-beli igrati na fajnal-foru, sad verujem da mogu i da osvoje Evroligu. Zašto da ne, pa već su pobeđivali najbolje ekipe i nema razloga da to ne ponove u Parizu."
Legenda Partizana Aleksandar Đorđević veruje da crno-beli mogu da naprave još jedan podvig i plasiraju se u finale završnog turnira Evrolige! Čovek koji je čuvenom trojkom u Istanbulu 1992. godine doneo srpskom šampionu titulu evropskog prvaka, prvi je posle trijumfa nad Barselonom prorekao izabranicima Duleta Vujoševića da će stići na fajnal-for.

Sale sad proročki najavljuje pobedu Partizana nad Olimpijakosom, 7. maja u polufinalu Evrolige.

Odgovaraju nam crveno-beli

- U Parizu je sve moguće. Verujem da mogu i do titule. Pobedili su najbolje ekipe, nema razloga da to tamo ne ponove. Ma, ja sam prorok! Rekao sam posle Barselone da će Partizan igrati na fajnal-foru i čvrsto sam verovao u to - kaže Đorđević.

On kaže da nema šta da savetuje igračima crno-belih, pred put u Pariz.

- Nemam šta da savetujem. Igramo protiv ekipe u crveno-belim dresovima, a to nam tradicionalno odgovara. Ma, finale nam ne gine - poručio je, malo u šali malo u zbilji, Đorđević.

Sportski direktor Partizana Dragan Todorić, koji je učestvovao u osvajanju svih 36 trofeja crno-belih, pa i jedine titule prvaka Evrope iz Istanbula 1992, tvrdi da je ovaj plasman na fajnal-for verovatno najveći uspeh u istoriji kluba.

- Ovo je sigurno moj najdraži fajnal-for do sada. Čak, mislim da je ovo možda naš najveći uspeh, možda veći i od 1992. kada smo bili evropski prvaci. To je iz razloga što se košarka od tada dosta promenila, ne samo kao sport, već i ono što je prati. Ipak, ne bi trebalo upoređivati ovo sad, i ono u Istanbulu. Mislim da niko u klubu još uvek nije svestan kakav smo uspeh napravili. Sa ovim timom na početku sezone niko nam nije davao ni „gram" šanse, čak ni u regionalnoj ligi - kaže Todorić.

Sportski direktor jednog od najboljih brendova Srbije smatra da najveće zasluge za veliki uspeh crno-belih pripadaju Dušku Vujoševiću.

- To što smo napravili ovakav podvig govori da je Partizan institucija, a Duško Vujošević kao trener... ne znam sa čime bih mogao da ga uporedim, ali ovo je u svakom slučaju njegovo delo. On je selektirao tim, radio sa njima, ne samo na parketu već i van njega. Meni je drago što sam ja deo ovog tima i što sam učestvovao u ovom uspehu, koji je nemerljiv - kaže Todorić.

Sačuvati tim dve godine

Partizan je ušao u istoriju Evrolige i kao tim koji se na fajnal-for plasirao sa najmanjim budžetom, a problem sa parama godinama unazad tišti čelnike srpskog šampiona.

- Mislim da smo definitivno pokazali svima, pa i ovim zadrtim zvezdašima, koje ja poštujem, da treba da se stavi tačka na rasprodaju onoga što je najbolje u ovoj zemlji, a kada je košarka u pitanju onda je to Partizan. Treba učiniti sve da, bar dve godine, ostane tim na okupu, da se ne menja puno i da nastavimo gde smo stigli ove sezone, a stigli smo do fajnal-fora. Ukoliko bi imali adekvatnu pomoć institucija države i grada, a oni su ove sezone bili dobronamerni jer su nas pomagali koliko su mogli, mislim da bi onda Partizan mogao da ponovi ovaj uspeh ili onaj iz 1992. godine - rekao je Todorić.

0 comments:

Постави коментар