недеља, 4. април 2010.

Vraneš: Pobeda za moju baku


Svačije mišljenje je da Slavko Vraneš u dva meča protiv Makabija u „Areni" možda odigrao utakmice svog života. Preskromno u odnosu na svoje role, centar crno-belih kaže da je pobedu posvetio svojoj baki, inače vatrenom navijaču Partizana.

- Bili smo kao jedan od samog početka utakmice. Verovali smo jedni drugima, ispravljali greške. U dubini duše smo čvrsto verovali da možemo do Pariza. Idemo na fajnal-for maksimalno rasterećeni, ali sa znanjem da smo dokazali da su čuda moguća. Pobedu posvećujem svima koji su verovali u mene, a posebno mojoj baki, koja je vatreni navijač Partizana i koja je pratila i ovu utakmicu. Zahvalio bih se mojim roditeljima koji su mi podarili život i omogućili da igram u Partizanu - kaže vrlo emotivno Slavko Vraneš.

0 comments:

Постави коментар