понедељак, 14. јун 2010.

Holandija pobedila neubedljivu Dansku


Prvi korak ka trijumfu "lala“ napravio je igrač "vikinga“ Simon Poulsen.

"Kod prvog gola sam imao samo jednu pomisao. Ovo se ne događa, ovo se ne može dogoditi", kaže 25-godišnji Poulsen.

"Kada čovek napravi pogrešku, treba priznati da ju je napravio. Ja sam danas napravio grešku, ali šta mogu. Moram se okrenuti budućnosti, ne misliti na prošlost", dodao je Poulsen posle čijeg se udarcaglavom lopta od leđa Agera odbila u gol.

Selektor Danske Morten Olsen, zagrlio je Poulsena prilikom izlaska s terena i rekao mu samo: "Zaboravi na ovo!"

Bivši danski reprezentativac Martin Laursen istakao je da su već unapred računali na poraz od Holandije.

"Prvo poluvreme smo odigrali jako dobro, napravili smo sve ono što smo trebali učiniti. Odlično smo se branili, a u napadu kreirali neke poluprilike. Sve se razvijalo prema našim željama. Nažalost, autogol koji smo postigli na samom početku drugog dela odsekao nam je krila. Ipak, imali smo i nakon toga priliku nešto pokazati, ali u napadačkom smislu smo bili sterilni. Ništa nismo odigrali u napadu u nastavku utakmice", istakao je nekadašnji defanzivac.

"Šteta zbog autogola, nikada nije dobro kada tako primiš gol, a pogotovo u trenutku kada smo ga mi primili, odmah na početku drugog poluvremena. No, ionako smo računali da ćemo izgubiti od HOlandije, oni su vrlo jaki. Mi se sada moramo koncentrsati na sledeće utakmice. Verovatno će nam za prolazak u sladeću rundu trebati pobede protiv Kameruna i Japana".

Selektor Holandije Bert Van Marvijk upozorio je svoje igrače da ne pokazuju aroganciju posle izvojevane pobede protiv Danske.

“O ovome govorim otkako sam postao selektor pre dve godine. Znamo kako je biti favorit, igramo dobar i kreativan fudbal. Rekao sam sto hiljada puta da smo povremeno arogantni i to nam se može osvetiti, a svoje igrače redovno upozoravam da ne upadnu u tu zamku”.

Holandija je dobila glavnog rivala u borbi za prvo mesto u grupi E, sada slede mečevi sa Japanom i Kamerunom. Marvijku je drago što su startovali pobedom.

“Odavno sam razmišljao o ovoj utakmici jer je prva utakmica uvek teška, a vrlo je bitno dobro startovati. Igrači su bili malo napeti i frustrirani u prvom poluvremenu. Želeli smo da igramo lepo ali smo često gubili loptu. Popravili smo se posle prvog gola, a posle toga ste videli za šta smo sposobni. Mogli smo dobiti sa većom razlikom, ali bilo je veliko olakšanje kada smo postigli drugi gol”.

Marvijk nije želeo da se kocka i u igru ubaci nedovoljno oporavljenog Arjena Robena.

“Pobedili smo 2:0, tako da ne mogu reći da nam je nedostajao. Imamo brzinu i kreativnost u timu. Arjen je izuzetan igrač, super je brz pa mi je drago što ga imamo u timu. To je dobro jer ćemo moći da računamo na njega kada nam budezaista potreban, ali u ovom trenutku je saradnja između Snajdera, Van der Varta i Van Persija odlična. Postigli smo deset golova na posledn ja dva pripremna meča, a dodatno oružje imamo na klupi”.

1 comments:

MauriLaZanzara је рекао...

the best sportswear on
http://www.zanzarastore.it

Постави коментар