понедељак, 8. март 2010.

Bjelica neće u Partizan


Najbolji košarkaš Crvene Zvezde i jedini reprezentativac iz crveno-belog tima, Nemanja Bjelica, tvrdi da ne razmišlja o prelasku u Parizan.

Bjelica je nedavno dobio priznanje za najsportistu Crvene Zvezde.

„Šta mislite, na šta bi ličilo da čak i razmišljam o Partizanu u trenutku kada sam dobio veliko priznanje kao najbolji sportista Sportskog društva Crvena zvezda? Svaka čast Partizanu, ali nisam takav čovek. Bio bih najsrećniji kada bih osvojio titulu prvaka Srbije sa Zvezdom, što znači da bih u finalu pobedio baš Partizan“, rekao je Bjelica .

„ Zvezda će mi zauvek ostati u srcu i voleo bih da iz nje odem s titulom. Od mnogo faktora zavisi gde ću nastaviti karijeru. Imam još jednu godinu ugovora sa Zvezdom, klub mi je prirastao srcu, videćemo šta će biti...

Možda je u igri i opcija odlaska u NBA?
„ Ovo je moja izlazna godina za NBA draft. Gotovo sve mi se odvija kao u snu, ali, kao što sam rekao, moram vredno da radim i pomognem ekipi da prevaziđe trenutne probleme. Ostalo rade moji menadžeri, koji polako privode kraju ciklus započet pre skoro pet godina. Pregurali smo mnogo toga zajedno, a potvrda našeg angažovanja trebalo bi da bude draft u junu. Saslušaću njihove i preporuke trenera Svetislava Pešića, i nadam se da ću doneti pravu odluku. Sanjam NBA ligu od malih nogu, ali u Ameriku moram da odem spreman i u pravom trenutku. Novac je najmanje bitan."

Dopiru li do vas priče o milionskim ponudama?
„Trudim se da se isključim iz tih priča. Tim poslom se bave moji menadžeri, a ostalo će doći na red kada bude pravo vreme. Možda ove, a možda i sledeće godine...

Bjelica je dobio veliko priznanje, proglašen je za sportistu godine SD Crvena zvezda:
„Veoma sam počastvovan, stvarno mi prija što sam već u prvoj godini proglašen za najboljeg sportistu u crveno-beloj porodici. Zahvalio bih se Sportskom društvu Crvena zvezda na ovom priznanju, koje će mi dati podstrek da još više radim. Klub prolazi kroz težak period zbog loše finansijske situacije i naše slabe igre, tako da će mi nagrada pomoći i u sticanju samopouzdanja.“ izjavio je za „Novosti“ Bjelica.

0 comments:

Постави коментар