уторак, 2. март 2010.

Kleo: Ne zanima me kako igra Zvezda


Napadač Partizana Kleo tvrdi da ga ne zanimaju utakmice njegovog bivšeg kluba Crvene zvezde, ali se nada da će ekipa iz Ljutice Bogdana do kraja sezone izgubiti znatno više utakmica nego jesenas.

Za razliku od aktuelnog šampiona, koji je dominirao tokom svih 90 minuta prolećne premijere u Čačku (3:0), crveno-beli su se dosta mučili i jedva sačuvali gol protiv Jagodine (1:0).

- Video sam rezultat, ali ne znam kako je Zvezda igrala. Ne zanima me zaista da li igraju dobro ili loše, ali se nadam da će do kraja sezone izgubiti više utakmica nego što su jesenas. Najvažnije je da mi nastavimo s dobrim partijama kao u Čačku, a derbi se u ovoj polusezoni igra na našem stadionu i pred našim navijačima - kaže Kleo.

Crno-bela devetka blistala je protiv Borca. Kleverson je načeo mrežu „zebri", odigrao dupli pas s Fejsom za drugi gol mladog reprezentativca, a propuštanjem lopte za Davidova kod trećeg pogotka prevario je takođe kompletnu odbranu Čačana.

- Gol koji sam postigao bitan je za moje samopouzdanje, ali moj posao je da postižem pogotke. Učiniću sve što je potrebno da Partizan odbrani duplu krunu - poručio je Brazilac.

Trener Partizana Goran Stevanović od juče na raspolaganju ima desetkovan tim, pošto su čak osmorica fudbalera odsutna zbog reprezentativnih obaveza. Radosav Petrović je s A selekcijom u Alžiru, dok će mladi reprezentativci Ljubomir Fejsa, Nemanja Tomić i Marko Jovanović gostovati u Makedoniji saigraču Aleksandru Lazevskom. Omladinskoj selekciji priključili su se Darko Brašanac i Jovan Krneta, dok je prvi golman Mladen Božović sa selekcijom Crne Gore.

0 comments:

Постави коментар