недеља, 7. март 2010.

Ja sam kriv


Fudbaleri Vojvodine izgubili su na 96. rođendan svog kluba od Metalca u Kragujevcu.

Trener Novosađana Branko Babić rekao je posle meča da "preuzima svu krivicu", a trener 'domaćeg' Metalca pohvalio goste i rekao da je njegova ekipa "disciplinom došla do pobede."

Posle osam pripremnim mečeva bez poraza i prošlonedeljne pobede u vojvođanskom derbiju sa kulskim Hajdukom, fudbaleri Vojvodine su u Kragujevac stigli kao favoriti ali su izgubili rezultatom 3:1.

"Biću jako kratak, čestitam fudbalerima Metalca i kolegi, preuzimam na sebe svu odgovornost za ovaj poraz," rekao je Branko Babić, trener Vojvodine.

Neško Milovanović, trener Metalca, bio je zadovoljan posle meča.

"Gledao sam Vojvodinu protiv Hajduka, odavno nisam video bolju ekipu. Nisam čovek koji se plaši ali sam bio zabrinut pred ovaj meč. Ipak, uspeli smo da postavimo ekipu kako treba, igrači su me poslušali i iz disciplinovane igre 'iskočili' su pojedinci koji su rešili meč," rekao je Milovanović, "Vojvodina svoje šanse nije iskoristila, mi svoje jesmo i osvojili smo tri boda koji nam povećavaju šanse za opstanak."

Posle nepotpunog 17. kola Jelen Superlige Metalac je na osmom mestu sa 21 bodom, Vojvodina je izgubila treće mesto, sada je četvrta sa 27 bodova.

0 comments:

Постави коментар