понедељак, 8. март 2010.

Tepić: Verujem da će se Partizan plasirati u Top 8 !


Bivši košarkaš Partizana, Milenko Tepić tvrdi da je na meču koji je nadavno održan u Pioniru doživeo najlepše košarkaške trenutke. Mađutim, ovoga puta Milenko je igrao u dresu atinskog Panatinaikosa. Uspeo je da trijumfuje protiv Partizana (66:82) i tako svom bivšem klubu oteža poziciju pred poslednje kolo Top 16 faze Evrolige, koje se igra naredne nedelje.

Zadovoljan sam zbog pobede, naravno. Naročito jer nam je prva u Top 16 fazi, a malo ko je očekivao da se to dogodi tek u 5. kolu. Drago mi je i što smo razuverili dušebrižnike i potvrdili da su tvrdnje da ćemo demotivisani ući u poslednja dva kola samo priče za neupućene. Nije na nivou kluba, niti igrača koji u njemu igraju da se tako ponašaju. Imali smo obavezu, pre svega prema nama samima, a posle toga i prema ovoj publici da odigramo meč na maksimalnom nivou, što smo i uradili - rekao je Milenko Tepić.

Verujem da će se Partizan plasirati u Top 8, a pošto mi nemamo šansu za tako nešto, navijač sam crno-belih u nastavku takmičenja. Verujem da će se rezultati u poslednjem kolu poklopiti tako da omoguće Partizanu prolaz dalje. Što se Panatinaikosa tiče, budite uvereni da ćemo i protiv Marusija igrati jednako motivisano i na pobedu. Jednostavno, drugačije ne umemo - uverava bek „zelenih“.

Osećao sam se čudno. Čak mi je i Željko Obradović u šali rekao da pazim da ne pogrešim koš pred kojim ću da istrčim na zagrevanje. Priznajem da sam tokom meča malo osluškivao i pesmu sa tribina i pevušio u sebi, jer ti neki stihovi asociraju na tri prelepe godine koje sam proveo u Partizanu. Više puta sam to rekao, ali moram ponovo - publika koja gromoglasno bodri svoj tim i kada gubi 15 razlike i isprati igrače ovacijama u svlačionicu najbolja je košarkaška publika u Evropi - zaključuje Milenko Tepić.

0 comments:

Постави коментар