уторак, 26. јануар 2010.

Emanuel Adebajor:Ja sam čudo. Živ sam, dobro sam, pričam, jedem i dišem


Autobus nacionalnog tima Togoa su napali kabindanski teroristi 8. januara, nakon čega je stradalo troje ljudi, od kojih je jedan bio i Adebajorov blizak prijatelj.

Napadač je od tada bio na odsustvu zbog doživljenog stresa, ali se sada vratio u Englesku i mogao bi da se nađe u sastavu tima za revanš utakmicu polufinala Karling Kupa sa Mančester Junajtedom na „Old Trafirdu“.

Golman Togoa je bio jedan od povređenih u napadu, ali se on uspešno oporavlja.

„Ja sam čudo. Živ sam, dobro sam, pričam, jedem i dišem. Želim da se vratim kući. Kada se poveća tenzija u meni, dođe mi da sve prekinem. Želim da vidim svoju decu ponovo i da budem sa porodicom“, rekao je golman Togoa.

0 comments:

Постави коментар