уторак, 26. јануар 2010.

Ronaldo:Crveni karton koji sam dobio protiv Malage je sramota


Fudbaler Real Madrida Kristijano Ronaldo ocenio je da je neopravdano dobio crveni karton na utakmici protiv Malage.

To je drugo isključenje Ronalda od kada je letos došao u Real. U decembru je dobio crveni karton jer je na utakmici protiv Almerije namerno šutnuo protivničkog igrača.

Real je pobedio Malagu sa 2:0 golovima Ronalda. On je isključen u 70. minutu jer je laktom udario odbrambenog igrača Malage Patrika Mtiliga i slomio mu nos.

"Svi koji razumeju fudbal znaju da samo želim da igram. Crveni karton koji sam dobio protiv Malage je sramota, ne shvatam zbog čega sam isključen. Za to (udaranje laktom) se ne dobija isključenje, a to ne kažem jer želim zaštitu sudija. U Španiji ima mnogo dobrih stvari, ali ima i loših", rekao je Ronaldo.

Mtiliga će zbog povrede tri nedelje odsustvovati sa terena, a portugalski reprezentativac rekao je da ne shvata zbog čega su svi preozbiljno shvatili situaciju.

"Morate biti pošteni i sagledati situaciju na pravi način. Nisam hteo da ga povredim. Video sam i ozbiljnije incidente", rekao je Ronaldo.

Generalni direktor Reala Horhe Valdano rekao je da je Ronaldo pokušao da se odbrani od Mtilige, jer ga je igrač Malage vukao za dres.

"Sudija bi trebalo da zna ko šta radi na terenu i čija je namera da prekine igru. Kada vuku Ronalda za dres on pokušava da se oslobodi, jer uvek želi da nastavi napad. Ali drugi fudbaleri se posle duela bacaju na travu i simuliraju prekršaje", rekao je Valdano.

Mtiliga je posle incidenta prihvatio izvinjenje, ali je rekao da nije očekivao da ga svi kritikuju, jer je on povređen u duelu.

"Iznenađen sam što ljudi mene vide kao negativca. Krvario sam na terenu a kada sam ušao u svlačionicu primetio sam da mi je slomljen nos", rekao je on.

Ronaldo bi zbog isključenja mogao da bude suspendovan i sa tri utakmice.

0 comments:

Постави коментар