четвртак, 21. јануар 2010.

Sukob Robinja i Manćinija


Robinjo je u meču protiv Evertona, u kome je Manćini doživeo svoj prvi poraz otkako trenira Građane, zamenjen početkom drugog poluvremena, i to nakon što je na teren ušao početkom prvog.

Ovaj incident je mnogima nametnuo potrebu da razmišljaju o budućnosti Brazilca, ali on tvrdi da će se dokazati Italijanu.

„Nemam problem sa Manćinijem. Normalno je da svaki igrač želi da igra, ali trener je taj koji odlučuje. Pričao sam sa njim, znam šta očekuje od mene i potrudiću se da to i ostvarim“, rekao je Robinjo.

„Ja sam profesionalac, posvećen sam svom poslu i dajem sve od sebe na treningu. Želim da se probijem u Sitiju, ne da odem. Želim da budem uspešan ovde, zato sam i napustio Madrid“, nastavio je.

„Ono što se desilo u meču sa Evertonom je prava retkost. Gotovo nikada igrač ne bude zamenjen nakon što je ušao sa klupe na teren. Ali opet, sve je to zarad tima“, dodao je.

Robinjo je izgubio startno mesto otkako je Italijan zamenio Marka Hjuza, koji je preferirao kombinaciju Brazilca sa Kregom Belamijem.

0 comments:

Постави коментар