петак, 29. јануар 2010.

"Nisam znao da odlazim?!" - Moreira


"Ne znam ništa o prelasku u Dubai. O toj opciji sam čuo, ali ništa zvanično nisam dobio. Ne znam kako gensek Partizana Darko Grubor može da kaže da sam prihvatio neke uslove, kad ih ja nisam ni video", kaže najbolji igrač Partizana.

Iako se proteklih dana uveliko pisalo o odlasku Almamija Moreire iz Partizana u Al Ali, Portugalac se oglasio tvrdnjom da nije postigao nikakav dogovor s klubom iz UAE i dodao mu nije jasno kako je gensek kluba Darko Grubor mogao tako nešto da potvrdi.

Moreira čak kaže da ne zna ni ime kluba u koji navodno treba da pređe.

"Kao što sam i rekao, ne znam ništa o prelasku u Dubai. O toj opciji sam čuo, ali ništa zvanično nisam dobio. Ne znam kako Darko Grubor može da kaže da sam prihvatio neke uslove, kad ih ja nisam ni video. Stvarno mi nije jasno zbog čega je to rekao. Čak ne znam ni o kom se klubu radi. Dok se bilo šta zvanično ne dogodi, ostajem u Partizanu i ne znam šta bih drugo rekao o tome", kaže Moreira.

Prozvani gensek crno-belih Darko Grubor začudio se kad je čuo komentare Moreire.

"Usmena ponuda je zadovoljila i nas i Moreiru. Očekujemo da ona stigne u klub u zvaničnoj formi, a to što Moreira nije, kako kaže, upoznat s ponudom, razlog je njegove slabe komunikacije s menadžerom. Čovek koji ga predstavlja je upućen i on bi morao da informiše igrača o uslovima", rekao je ističe Grubor.

Član Upravnog odbora Partizana Albert Nađ kaže da niko ne vrši pritisak na Moreiru da prihvati ponudu iz UAE.

"On je naš igrač i može da ostane to još najmanje dve i po godine, koliko mu traje ugovor. Kad budemo dobili ponudu crno na belo, prvo ćemo obavestiti Moreiru, pa onda medije. Lično sam mu ja saopštio da postoji interesovanje iz UAE i dogovor je da ga obavestim kad pregovori dođu u ozbiljnu fazu", rekao je Nađ.

0 comments:

Постави коментар