четвртак, 21. јануар 2010.

Mlade fudbalske snage smenjuju iskusne igrače


Najiskusniji fudbaler Partizana Mladen Krstajić smatra da bivši kapiten Nenad Đorđević mora da se pomiri s odlukom šefa Gorana Stevanovića da je prekobrojan i smireno konstatuje da možda identična sudbina njega čeka u junu:
Nekadašnji reprezentativac u razgovoru za Press ističe da nije upoznat sa željom nekih čelnika kluba da na leto sedne u fotelju direktora kluba iz Humske.

- Imam godinu i po dana ugovora, dobro se osećam i ne znam koliko ću da igram. U martu punim 36 godina, videćemo kako ću se osećati na kraju sezone, a i kako će zdravlje da me služi.
Šta je sa direktorskom foteljom?
- To vi kažete, to su vaše ideje i razmišljanja, meni niko ništa nije rekao niti razmišljam u tom pravcu zasad, došao sam da odigram dve godine u Partizanu i tu završim karijeru.
Javno ste zamerili da vam Uprava u prethodnom periodu nije pružala dovoljnu podršku. Mislite li da će sada situacija da se promeni?

- Uvek govorim direktno u lice šta mislim! Mogu da me kritikuju za ono na terenu. Da kažu da nemam pojma, da sam bezobrazan, a da uzimam pare od Partizana. Ali, ako ćemo da pravimo klub, onda očekujem maksimalnu podršku uprave, i bivše, i sadašnje, i buduće. Ako smo svi vojnici Partizana, onda nemojmo da se krijemo iza kluba i gledamo lični interes. Nemam ništa lično ni protiv koga. Hoću svoje da odradim pošteno i da sutra miran izađem na ulicu.

Kako gledate na otkaz Nenadu Đorđeviću?

- To su stvari koje mi fudbaleri gledamo suviše emotivno, ali su realne. Šef je odlučio da pruži šansu mlađima, a možda ću i ja u junu biti višak. Nije mu lako, ali s te strane ovo je surov sport i s tim moramo da se pomirimo. Trebalo je jedino pre Nove godine da mu kažu da se ne računa na njega i da mu klub pomogne da pronađe novu sredinu. Suludo je da ima tolika primanja i da sedi u klubu, a ne računaju na njega.

0 comments:

Постави коментар