среда, 27. јануар 2010.

Navijači Partizana se pobunili


Navijači Partizana pobunili se zbog odluke čelnika prodaju najboljeg fudbalera. Upravi je poručeno „da se ne igra i ne pomišlja da se odrekne igrača", koga smatraju ikonom kluba.Među porukama koje se nalaze na internet sajtovima dominira „Moreira nije na prodaju“, za koju navijači tvrde da je poslata i na adresu kluba iz Humske 1. Moreira je sa saigračima na pripremama u Turskoj.

„Već su me zvali iz Beograda i rekli mi za podršku navijača, stvarno sam počastvovan. Za mene je takva akcija privilegija i drago mi je da znam da me Grobari i dalje poštuju, ali...“, rekao je Moreira.

U tekstu peticije, navijači Partizana poručuju upravi da se „ne igra" i da i ne pomišlja na prodaju Moreire „tamo nekom arapskom klubu" ili bilo kome.

- Moreira je za sve nas ljubimac, pravi primer kako neki stranac treba da se ponaša u Partizanu. Peticiju za njegov ostanak pokrenuli su simpatizeri Partizana i svako od navijača pojedinačno može da se izjasni da li će se pridružiti ili ne. Tribina neće izdati nikakvo zvanično saopštenje povodom toga - rekao je naš sagovornik koji je insistirao na anonimnosti.

0 comments:

Постави коментар