уторак, 26. јануар 2010.

Mihajlović: Uvek sam i kao igrač težio velikim stvarima


Siniša Mihajlović je na konferenciji za štampu podsetio na svoju veliku karijeru, i nasmejao novinare konstatacijom da je u karijeri promašio više penala nego slobodnih udaraca.

Posebno je bilo zanimljiva njegova priča o budućnosti.

“Uvek sam i kao igrač težio velikim stvarima. Kada sam u Zvezdi osvojio sve, samo mi je jedna želja bila u glavi, da odem u Italiju, iako su svi pričali da ću proći bolje u Engleskoj ili Španiji. Jednostavno, želeo sam da igram u najboljoj ligi na svetu”, kaže Siniša.

U ovom trenutku razmišlja o opstanku sa Katanijom, ali ima veće ambicije od treniranja “slonova”.

”Zahvalan sam jer sam dobio šansu u prvoj ligi, dok većina mojih kolega posle prestanka igranja mora da se dokazuje u Legi Pro ili drugoj ligi. Ali, ja hoću više, u budućnosti želim da treniram jednu od sledećih pet ekipa – Lacio, Sampdoriju, Inter, Juventus ili Romu”, rekao je Mihajlović.

Njegova Katanija večeras gostuje u Rimu protiv Rome, Siniša najavljuje da će malo promešati sastav, ali da putuje u “svoj grad” ne bi li pobedio i prošao u polufinale kupa.

0 comments:

Постави коментар