четвртак, 21. јануар 2010.

Lazović: Vreme je da krenem dalje


Lazović ima sjajnu sezonu, mnogo poziva, želi da u junu napusti Holandiju. Klubovi iz Premijeršipa i Primere ga žele, spreman za jače takmičenje...
Danko Lazović je sa PSV – om zaseo na čelnu poziciju u Holandiji, nakon trijumfa u odloženom meču protiv Rode. Sada sa visine gledaju i Tvente.

“Sad je psihološki pritisak na njima, biće interesantno videti kako se nose s njim, mada ja sam i ranije očekivao da padnu“, kaže naš internacionalac.

On igra jednu od najboljih sezona u karijeri.

„Zahvaljujući Fredu Rutenu. Čovek me je preporodio, ponovo uživam u igri, nakon loše prošle sezone“, dodaje Lazović.

Ovo bi mogla da bude njegova poslednja sezona u Holandiji.

„Dosta je, već sam se zasitio. Međutim biće problem, prošlih godina su hteli da me prodaju, sada neće ni da čuju. Ali, hoću neki veći izazov, jednostavno zovu sa svih strana, iz Engleske, Španije, Turske, Grčke…mogu da biram“, otkriva Lazović koji je čvrsto rešen da ode u junu.

0 comments:

Постави коментар