четвртак, 21. јануар 2010.

Maradona u Južnoj Africi


Selektor fudbalske reprezentacije Argentine i adidasova ikona, Dijego Maradona, potvrdio je svojim dolaskom u Južnu Afriku da je živa legenda svetskog fudbala.

Maradona, koji je verovatno najkotraverzniji, ali i jedan od najpopularnijih fudbalera svih vremena, stigao je u ponedeljak u Južnoafričku Republiku, u prepoznatljivom adidasovom fudbalskom dresu, a svojom harizmom je odmah oduševio hiljade fudbalskih fanova.

Kako izveštava zvanični sajt FIFA, Maradona je u Južnu Afriku stigao sa ciljem da obiđe argentinski kamp i radi susreta sa profesionalcima, ali i sa mnoštvom dečaka i devojčica koji nisu imali prilike da uživaju u njegovom umeću, ali su toliko slušali o njemu da su bili jednako uzbuđeni upoznajući ga kao i svi oni koji se dobro sećaju Maradoninog fudbala.
Bivši južnoafrički reprezentativac Mark Fiš, koji je 1996. godine svoju zemlju doveo na tron Kupa afričkih nacija i koji je učestvovao na Svetskom prvenstvu 1998. godine, takođe je ostvario svoj dečaćki san i upoznao svog fudbalskog idola, Dijega Maradonu.

“Kada sam ga upoznao, ostao sam potpuno bez teksta i bukvalno sam se ponašao kao tinejdžer koji je izgubio kompas ugledavši svog idola. To je stvarno bilo ostvarenje sna”, rekao je južnoafrički reprezentativac.

“Moji drugari i ja često diskutujemo o tome ko je najveći fudbaler svih vremena, ali ja sada znam da sam i lično upoznao najboljeg od svih”, dodao je on.

0 comments:

Постави коментар