понедељак, 25. јануар 2010.

Saša Ilić, novi-stari kapiten Partizana


Ilić je juče popodne okončao lekarske preglede, pa bi trebalo da se danas priključi ekipi u Antaliji.

- Poslednje dve godine, koliko su trajali moji problemi u Salcburgu, konstantno je potencirana priča o povratku u Partizan, ali nedostajalo je da se poklope sve kockice. Konačno sam s Austrijancima raskinuo ugovor, na obostrano zadovoljstvo. Svaki igrač koji ponikne u Partizanu i ovde provede mnogo godina, sanja o tome da se jednog dana vrati u Humsku - rekao je Ilić.

Davne 1988. godine Saša Ilić počeo je karijeru u Partizanu i u seniorskoj konkurenciji odigrao 436 mečeva uz 201 pogodak. Iako se trenutno ne nalazi u golgeterskoj formi, Ilić veruje da će biti od koristi svom voljenom klubu.

- Pamtim te cifre iz Partizana, ali, iskreno, ne sećam se kada sam poslednji put dao gol! Međutim, da odmah razjasnimo jednu stvar, ne bih se vraćao u Partizan da nisam siguran da mogu da pomognem. Pauza je sigurno ostavila traga, ali predstoji mi mesec i nešto dana priprema, dovoljan period da se dobro spremim. Mislim da sam se vratio u pravom trenutku, jer nisam toliko star - konstatovao je Ilić.
Od nekadašnjih saigrača Ilić je u Partizanu zatekao samo Mladena Krstajića, dok se za malo „mimoišao" s Nenadom Đorđevićem. Ipak, navijače i javnost najviše zanima kako će se na terenu slagati s Moreirom, koji ima slične igračke karakteristike.

- Moreira je jedan od najznačajnijih igrača Partizana u poslednje dve godine. Imam izuzetno visoko mišljenje o njemu, jer je predvodio generaciju koja je ostvarila istorijski rezultat osvajanjem dve duple krune zaredom. Biću novi u ekipi i nastojaću da se što bolje prilagodim igri i zahtevima trenera, a pokušaću da svojim kvalitetima doprinesem da budemo bolji. Trenutno je najvažnije da odbranimo duplu krunu, a posle toga ćemo da pričamo o Evropi - objasnio je Ilić i dodao da ne razmišlja o kapitenskoj traci.

Saša Ilić nije želeo da komentariše način na koji se Partizan odrekao dosadašnjeg kapitena Nenada Đorđevića, ali je priznao da mu je žao bivšeg saigrača.

- Privatno smo veoma dobri i imam visoko mišljenje o njemu, ali ne mogu da se mešam u politiku kluba. Žao mi ga je kao igrača, ali nije to pravo pitanje za mene - kratko je istakao Ilić.

0 comments:

Постави коментар