уторак, 26. јануар 2010.

Stojković prvi golman Vigana


Kris Kirlklend golman Vigana se povredio, u pitanju je ključna kost i pauziraće tri nedelje. Naravno da ova vest nije nešto što bi privuklo pažnju, ali to praktično znači da će Vladimir Stojković biti prvi golman engleskog premijerligaša u narednom periodu.

Nije da se radujemo tuđoj nesreći, ali je ovo prilika, sećate se da je sličnu dobio i Bane Ivanović pa sada više niko ne pominje Bosingvu.

“Nisam još u top formi, zbog snega i leda smo trenirali uglavnom u Sali, od kada sam stigao. Ali očekujem da će biti bolje. Primio sam dva gola protiv Nots Kauntija, ali sam imao dobrih intervencija. Rival nije naivan, kupili su ih Arapi i mnogo su bolji nego što pokazuje rang takmičenja”, otkriva naš golman.

On dodaje da je svaki meč jako zanimljiv, da se stalno nešto dešava, da golman nikada ne može da se opusti.

“U klubu vode računa o meni, nisu me odmah bacilli u vatru, sve ide korak po korak. Veoma sam zadovoljan, čujem se sa Vidićem i Milijašem, uskoro ćemo se videti”, otkriva Stojković koji će sigurno biti na golu “Latiksa” u sredu uveče, kada njegova ekipa gostuje protiv Blekburna.

0 comments:

Постави коментар