субота, 30. јануар 2010.

Moreira: "Čine sve da me oteraju...muka mi je od svega"


Bomba u Turskoj. Almami Moreira je otvorio dušu. Portugalac je saopštio medijima neverovatne stvari.

„Teraju me iz Partizana. Albert Nađ mi je pred polazak u Antaliju rekao da je klub dobio ponudu, da je ona dobra i za Partizan i za mene, i da klub više ne računa na moje usluge“, šokirao je Moreira novinare.

Dakle, iako je potpisao ugovor pre nekoliko meseci, sada ne računaju na njega. Odnosno to je bila poruka Alberta Nađa.

Novi šok ga je sačekao u Antaliji gde mu je trener Stevanović rekao da na njega računa.

„Neću da se igraju sa mnom. Ja sam odrastao čovek nisam dete. Potpisao sam novi ugovor jer sam želeo da ostanem zbog navijača, posle ovoga samo želim da napustim Partizan. Ok je, nisam dovoljno dobar za klub, ali to treba da mi saopšte ranije, ne 11 dana pre prelaznog roka“, dodaje najbolji igrač Partizana u protekle dve godine.

On dodaje da je čuo da je problem plata, ali da umesto da se njemu obrate, ljudi iz kluba pričaju sa novinarima.

„Trebalo je da porazgovaramo u četiri oka, da se dogovorimo, a ne ovako“, dodaje iznervirani Portugalac.

Moreira kaže da želi da ode jer mu je muka od svega, da jedino ugovor može da ga zadrži, ali da će, ako treba igrati i za Teleoptik. Demantuje da je njegov problem dolazak Saše Ilića.

„Voleću uvek klub i Beograd i ove sjajne navijače. Ponoviću da imam stav i da što vreme više prolazi cenim direktora Tomića. Ako je problem nastao zbog toga, žao mi je, sa 31 godinom, razmišljam svojom glavom“, zaključio je Moreira.

Na kraju treba spomenuti da je Moreira igrao na utakmici protiv Apoela, iako mu je dan ranije umrla majka.

0 comments:

Постави коментар