уторак, 19. јануар 2010.

Moreira: Partizan nema razloga da me kazni


Najbolji fudbaler naše lige Almami Moreira pojavio se juče u SC „Teleoptik" i odradio kompletan trening Partizana, pritom je bio iznenadjen pričama o kašnjenju na pripreme i mogućnosti da bude kaznjen!
-Ne razumem zašto u klubu pričaju da kasnim na pripreme, da će čak da me kazne zbog toga, kada sam dobio dozvolu da se u Srbiju vratim dva dana kasnije! Nije tačno da kasnim, a ne znam ni kako je bilo ko mogao da govori o kažnjavanju! Kada se završila polusezona, tada sam se s direktorom Ivanom Tomićem i trenerom Goranom Stevanovićem dogovorio da se na pripreme pojavim 18. januara i zbog toga sam rezervisao avionsku kartu za 17. To znači da sam sve uradio po planu i da apsolutno ne postoji nijedan razlog da bilo ko priča o kazni za mene - rekao je Moreira. Takodje se govorilo o redukovanju najviših plata, a Moreira po visini iste, prednjači, sa 400.000 evra godišnje.
-Za sada me niko od ljudi iz kluba nije kontaktirao na tu temu. Uopšte mi nije predočena mogućnost da razgovaramo o primanjima. Tek sam došao, zaista ne znam ništa o tome i ne želim da komentarišem spekulacije, rekao je Moreira.
Moreira smatra da je odlazak Ivana Tomića veliki gubitak za crno-bele, što ne znači automatski da će Partizan ostati i bez najboljeg fudbalera.
S druge strane, predsednik Partizana Dragan Đurić potvrdio je da se Moreira na vreme i po ranije postignutom dogovoru s direktorom i trenerom pojavio na treningu crno-belih. A za razgovor o plati ima vremena, prvi čovek Partizana je uveren da će "Doktor Mo" ostati u Humskoj!
- Nema nikakvih problema s Moreirom, pojavio se na vreme. Nisam još razgovarao s njim, biće vremena za priču, ali verujem da će Moreira ostati u Partizanu - rekao je Đurić i dodao da se zbog toga crno-belima sada ne žuri da angažuju Sašu Ilića.
Bivši kapiten Partizana još uvek nije sredio sve formalnosti oko raskida ugovora sa Salcburgom, pa se njegov dolazak u Beograd očekuje u sredu.

0 comments:

Постави коментар