субота, 20. фебруар 2010.

Aleksandar Trifunović nezadovoljan suđenjem


Trener KK Crvena zvezda Aleksandar Trifunović bio je izrazito nezadovoljan suđenjem posle poraza njegove ekipe od FMP-a u Kupu Radivoja Koraća.

Trifunović je rekao da je svestan da je njegova ekipa prokockala vođstvo u više navrata, ali je istakao da je bio nezadovoljan sudijskim kriterijumom. Trener Zvezde istakao je, da su sudije često kompenzovale svoje prethodne greške, posebno naglasivši da je jedan pogodak Raduljice priznat nakon isteka napada.

„Mi smo svoju šansu prokockali na dva tri vođstva po sedam, osam razlike. Na neke promene odbrane reagovali smo sporim protokom lopte u napadu, često se nismo ni dovoljno dobro vraćali u defanzivu. Naš veliki manjak je u skoku, zato što nemamo mogućnosti da dovedemo kvalitetnog igrača na poziciji pet“, kaže Trifunović.

Trener Crvene zvezde objasnio je u čemu su sve bili problemi sa suđenjem na meču.

„Prelomni trenutak je bila trojka Raduljice koja je priznata posle isteka vremena za napad. Ne znam da li je to greška arbitara ili zapisničkog stola, to mene ne interesuje. Šta imam od toga ko je pogrešio. Takođe, sudije su non stop nešto kompenzovale. Tako je bilo od prve lične greške Jeremića u napadu. Mi smo na dva minuta pre kraja na udvajanju dobili četvrti faul i izašli smo iz bonusa. Tako je sudija Glišić omogućio FMP-u da izvodi slobodna bacanja. Dok sam ja bio u inostranstvu, često sam video da je upravo Glišić razvlačen po medijima zbog veze sa FMP-om. Ne ulazim u to, niti kažem da je istina. Ali moram da je taj isti sudija dosudio naš peti faul i dao im bacanja“, kaže Trifunović.

Trifunović je postavio pitanje zašto na meču nije postojao ujednačen kriterijum za obe ekipe.

„Mislim da je nekorektno pokušati iseći Crvenu zvezdu pre nego što poraste. Mi imamo probleme i borimo se sa njima. Svesni smo da armija navijača nije srećna zbog poraza i da ih ne interesuje da li su sudije krive za to. Svoje igrače vaspitavam da ne idu i ne vređjaju sudije i ne izgovaraju svašta. Ali, bitao bih sudije zašto ne sankcionišu te stvari? Zašto su različiti aršini? Ne tražim alibi, ipak kada budem pogledao snimak videću koliko puta nam je dozvoljeno da se više odlepimo“, zaključio je Trifunović.

0 comments:

Постави коментар