четвртак, 18. фебруар 2010.

Vidić: Zaista ne znam zašto se ljudi bave tračevima i izmišljanjima, a ja im zaista nisam dao povoda !?


Srpski as i igrač Mančester junajteda, Nemanja Vidić rešio je da razjasni dosta zamršenu situaciju o kojoj se danima govori u svim medijima...

“ Pauzirao sam oko pet nedelja, a počeo sam da treniram sa prvom ekipom pre pet dana. Verujem da ću u subotu protiv Evertona u Liverpulu biti u kombinaciji, ali ne znam da li ću biti među 11 ili ću krenuti sa klupe. Odluku će doneti Ferguson u zavisnosti od toga da li smatra da sam spreman za 90 žestokih minuta” rekao je Vidić.

Povreda Vidića izazvala je dosta komentara, mediji su prenosili razne priče:

“ Imao sam prvo problem sa mišićem lista a onda sam pre desetak dana počeo da treniram. Radio sam u jakom tempu i onda sam osetio bol u loži, tako da sam praktično morao da saniram dve povrede”.

Srpski fudbaler je bio svakodnevna meta ostrvske štampe.Srpski mediji su prenosili njihovo pisanje, a išlo se dotle da se pričalo da je i karijera u pitanju?

“ Sve su to spekulacije na koje nisam mogao da utičem. Zaista ne znam zašto se ljudi bave tračevima i izmišljanjima, a ja im zaista nisam dao povoda. Naprotiv, mislim da tri-četiri meseca nisam dao nijedan intervju za ostrvske medije, a ne pamtim ni kada sam pričao za naše...

Možda ste baš tim ćutanjem dali povoda za razne spekulacije?

“ Možda, svestan sam toga, ali nisam od onih koji misle da treba da pričaju svaki dan. Ponajmanje da demantujem sve što se piše jer bih u tom slučaju morao da se oglašavam maltene svaki dan. Ono što je interesantno, često sam čitao različite verzije iste priče...

Jedna od tih je i da ste tajno, zajedno sa Rijom Ferdinandom posećivali specijalističku kliniku u Milton Kejnsu?


“ Pa, zar nije normalno kada si povređen da ideš u neku bolnicu? Na sve preglede sam išao u konsultaciji sa doktorom Mančester junajteda. Klinika u Milton Kejnsu je jedna od nekoliko u koju odlaze igrači našeg kluba, zavisno od vrste povrede. Bio sam samo jednom na pregledu u toj klinici, a u drugu sam odlazio na snimanja. Dakle, nema misterije, kada si povređen tu nema tajni”.

Lekar reprezentacije dr Miodrag Mladenović se žalio da mu medicinska služba Junajteda nije odgovorila na molbu u kojoj je zatražio dijagnozu vaše povrede?

“ I to su mi preneli. Zaista ne znam o čemu se radi jer, koliko znam, uvek su ti odnosi bili na najvišem profesionalnom nivou. Naime, i ranije sam bio povređen, pa kontakt nije izostao.

Pored povrede, omiljena “teorija zavere” je čuvena “crna lista “Ser Aleksa Fergusona:

“ Zaista da čovek ne poveruje. Ko god me bar malo poznaje, zna da je moj odnos sa svakim trenerom čisto profesionalan. Takav je i sa Fergusonom. Nema zabune, samo veliko poštovanje. Uverevam vas, obostrano. Nikada, ama baš nikada, nisam imao konflikt sa ser Aleksom” rekao je Vidić za “Novosti”.

Da li ste se uželeli Lige šampiona?

“ Uželeo sam se utakmica uopšte! Dugo sam odsutan i jedva čekam da se vratim na teren. A, što se tiče Lige šampiona, ostvarili smo odličan rezultat u Milanu. Pobeda, uz tri gola u gostima, ogroman je kapital. Samo, u revanšu moramo da igramo bolje nego u Milanu, a mi to možemo”.

Javnost očekuje Nemanju Vidića na vrhunskom nivou odmah po povratku na teren:

“ Trudiću se, naravno, da se ne primeti dugo odsustvo. Mislim da problema neće biti, jer, kada dugo igraš u Mančesteru, naučiš da se nosiš i sa tom vrstom pritiska. Prošli put sam požurio sa povratkom pa se povreda vratila, sada je druga situacija. Zdrav sam i to je najvažnije. Osećam se snažnim, pa verujem da ću se vratiti u pravom svetlu.

Pored povrede, navodnih nesporazuma sa Fergusonom, u poslednje vreme je aktuelna i lista želja Reala. Prvi na listi navodno Nemanja Vidić:

“ Ponoviću po stoti put: imam ugovor sa Mančesterom do leta 2012. godine i želim da ostanem na “Old Trafordu” do poslednjeg dana. To je jedina istina - tvrdi Vidić. - Sve ostalo su priče bez pokrića.

Niste u pregovorima sa dva evropska velikana?

“ Ne, ne i ne. U Mančesteru sam napravio karijeru i to maksimalno poštujem. Niti je bilo ko sa mnom kontaktirao, niti sam ja o tome reč progovorio" izjavio je Vidić za Novosti.

0 comments:

Постави коментар