недеља, 21. фебруар 2010.

Ogluveo!


Ljudi koji su bacili „topovski udar" nisu slučajno došli u „Spens". Vojvodina nema navijače, a u petak ih je bilo 500. Kad je puklo, nisam znao gde se nalazim. Sad ne čujem dobro na levo uho, imam hematom, rekao je trener Crvene zvezde.

Trener rukometaša Crvene zvezde Igor Butulija tvrdi da je napad „topovskim udarom" na njega u Novom Sadu bio organizovan! Legendarni as povređen je u 29. minutu prvenstvene utakmice novosadskih i beogradskih crveno-belih i pri tom su mu nanete teške telesne povrede.

Butulija tvrdi da i dalje ne može dobro da čuje na levo uvo, odnosno da je u noći između petka i subote preživeo pravu životnu dramu. Bivši reprezentativac Jugoslavije kaže da je bukvalno do zore bio na ispitivanjima u novosadskoj klinici za otoriniolaringologiju, gde mu je konstatovano „oštećenje slušnog nerva".

- Ovde ne govorimo o huliganskom činu jednog pojedinca koji je na trenera Crvene zvezde bacio „topovski udar". Svi znaju da rukometaši Vojvodine nemaju navijače, a u petak uveče je u halu došlo 500 organizovanih ljudi, rekao bih fudbalskih navijača. Želim da se bavim samo trenerskim poslom, ali mislim da je taj napad bio organizovan. Ne bih rekao da su ljudi koji su bacili „topovski udar" slučajno došli u „Spens" U Novom Sadu se desio skandal, nezapamćen na rukometnim utakmica - rekao je Igor Butulija.

Nekada sjajni desni bek kaže da posle detonacije „topovskog udara" žestoko uplašio za svoje zdravlje, jer nije znao gde se nalazi. On tvrdi da i dalje oseća tegobe, ali da će posle nekoliko dana terapije antibioticima moći nesmetano da čuje.

- Ne mogu dobro da čujem na levo uvo. I dalje mi zuji u glavi, jer imam hematom u unutrašnjosti uveta. Doktori su mi rekli da pijem antibiotike i da se u ponedeljak javim na redovnu kontrolu. Inače, na klinici u Novom Sadu ostao sam do četiri ujutru. Priznajem, uplašio sam se, jer posle detonacije nisam znao gde se nalazim. Imao sam glavobolju, a ljudi iz kluba su mi rekli sam bled.

Trener rukometaša Crvene zvezde tvrdi da je tokom jučerašnjeg dana morao da krije novine od dece kako ne bi pročitali vest o skandaloznim dešavanjima u Novom Sadu.

- Sreća, pa 15 godina nisam igrao rukomet u Srbiji. Ne znam gde se ovakve stvari još dešavaju. Nije bitno što sam povređen, nego što moram po kući da krijem novine od sina i ćerke. Zar treba da pročitaju da je njihov otac povređen na rukometnoj utakmici u Novom Sadu? Zbog toga mi je mnogo krivo. Klub će danas organizovati konferenciju za medije, na kojoj će upoznati javnost sa daljim koracima.

0 comments:

Постави коментар