среда, 17. фебруар 2010.

Kasano: Svi me se plaše, treneri najviše, kao da sam čudovište !


Antonio Kasano, postao je zvezda žute štampe kroz koju se provlače sve njegove izjave, ali on ne mari za to i ne prestaje da se zabavlja!

Trenutno ne igra za Samp, ali se dobro provodi na San Remu, gde se pojavio sa majkom i verenicom i čak otvorio uvodno veče.

U centru pažnje je priča da je džipom pre nekoliko nedelja provalio na teren trening centra Sampa, što je više izvora demantovalo. Ali, pukla je ljubav između njega i Del Nerija. Samp pobeđuje, pa niko i ne spominje Kasana.

U svakom slučaju smatra da ga se treneri plaše.

„Svi me se plaše, treneri najviše, kao da sam čudovište. Lipi se plaši da me pozove u reprezentaciju, uvek sam imao problema sa trenerima“, rekao je Kasano.

Kaže da ne žali ni za čim, osim da nije trebalo da gađa sudiju dresom prošle godine.

“Nikada se neću promeniti, uvek ću ostati klovn“, rekao je Kasano.

0 comments:

Постави коментар