петак, 19. фебруар 2010.

Milko Đurovski: Iz Zvezde u Partizan prešao sam iz štosa


Milko Đurovski je najkontroverzniji fudbaler bivše Jugoslavije i tvrdi da je on jedini čovek koji podjednako voli i Crvenu Zvezdu i Partizan!
Osamdesetih godina je na zaprepašćenje svih iz Zvezde prešao u Partizan, Đurovski tvrdi da je to učinio iz štosa, ali i zbog činjenice da mu na „Marakani" nisu dodelili stan.

Milko tvrdi da je samo hteo da se zabavlja ali je svestan da mu ni jedna ni druga strana na kraju nisu ostale do kraja privržene.

- Ja sam možda jedini čovek na svetu koji podjednako voli Crvenu zvezdu i Partizan! Međutim, ne krijem da sam tada zbog štosa posvađao navijače. Znate, ja sam rođen u malom mestu i moj san je bio da igram za velike klubove i da stalno budem u centru pažnje. „Delije" mi nikad nisu oprostile to što sam prešao u Partizan, dok su me „Grobari" uvažavali, ali mi i nisu zaboravili da sam stigao iz Crvene zvezde. Dobro sam se zabavljao u to doba kada sam prešao u Partizan - prisetio se sadašnji trener Drave iz Ptuja u intervjuu za „Dnevni avaz".

- Pet godina sam bio član Zvezde i očekivao sam da dobijem stan od kluba. To me je bolelo, jer su drugi dolazili i njima je uprava kluba izlazila u susret. Bilo mi je dosta svega i odlučio sam da dignem sidro. Pošto se u to vreme pre 28. godine nije moglo otići u inostranstvo, izabrao sam ponudu Partizana gde sam proveo četiri godine i sa kojim sam osvojio titulu i Kup - objašnjava Đurovski.

Ipak mnogi misle da nije dostigao prave fudbalske visine, međutim, njegovo mišljenje je drugačije!

- Mislim da sam dosta toga napravio, čime se i danas ponosim. Bio sam faca tih osamdesetih godina. Ponavljam, ispunio sam svoj san, jer igrao sam za dva velika kluba. Ne smem da zaboravim da su meni u Zvezdi, jedno vreme, konkurenti za mesto u timu bili Šestić, Pižon, Dule Savić koji je i danas idol mnogim mlađim generacijama. Trebalo se tada izboriti za mesto u timu. S druge strane reprezentacija je imala Sušića, Vladića, Bajevića... Imao sam sreću da na OI u Los Anđelesu osvojim bronzanu medalju - ne žali mlađi Đurovski.

0 comments:

Постави коментар