субота, 27. фебруар 2010.

Nisam u svađi sa Dišljom!


Vladimir Stojković, prvi golman reprezentacije Srbije, tvrdi da je u odličnim odnosima sa Vladimirom Dišljenkovićem, iako postoje veoma jasne indicije da je ovaj napustio nacionalni tim upravo zbog njega! Dišljenković je odlučio da više ne nastupa za „orlove" jer ne želi da bude rezerva Stojkoviću. Ipak, golman Vigana kaže da ne zna ništa o povlačenju svog kolege, a još manje o razlozima zbog kojih je to uradio.

On je naglasio da mu je neprijatno da komentariše mogućnost Dišljenkovićevog povlačenja iz nacionalnog tima, jer je reč o čoveku koga poznaje godinama i za koga smatra da je vrhunski golman i odličan čovek.

- Ne znam zašto bih ja trebalo da komentarišem vest o mogućem Dišljinom povlačenju. Stvarno mi je neprijatno, pogotovo što je kapiten Stanković rekao da nigde nije video njegovu izjavu. Istina je sledeća: tokom našeg zajedničkog boravka u nacionalnom timu Dišljenković mi nikada nije rekao da razmišlja o tome da se povuče iz reprezentacije. Znamo se godinama, odlični smo prijatelji, i vrlo mi je neprijatno da pričam o tome. Smatram da je Dišljenković odličan golman, još bolji čovek, kome želim sve najbolje - rekao je Vladimir Stojković.

Član šampionske generacije Crvene zvezde ističe da se poslednjih dana nije čuo sa Dišljenkovićem, i da zbog toga ne može da mnogo priča o temi koja trenutno zaokuplja kompletnu srpsku javnost.

- Nismo se čuli... Verujem da me razumete zašto se onda ne osećam kao neko ko bi trebalo bilo šta da komentariše. Samo znam da ću uvek o Dišljenkoviću govoriti biranim rečima. Kao što sam već rekao, znamo se godinama. Prijatelji smo i kolege. To je sve - kaže on.

Iskusni čuvar mreže kaže da mu smetaju komentari u kojima se dovodi njegov kvalitet u pitanje. On kaže da navijači i novinari treba da pruže bezrezervnu podršku timu Radomira Antića, kako bi „orlovi" u Južnu Afriku otputovali u sjajnom raspoloženju i napravili dobar rezultat.

- Čitam vesti na internetu i vidim da se zahuktava atmosfera uoči Svetskog prvenstva. Priznajem da mi pomalo smetaju komentari o mom kvalitetu i statusu u klubu, bez obzira na to što se trudim da ne obraćam pažnju na takve stvari. Ne kažem da ima ljudi koji nam žele zlo, ali ne treba stalno insistirati na nekim pričama koje mogu da poljujaju samopouzdanje igrača. Valjda je svima u interesu da u Južnu Afriku odemo u dobrom raspoloženju, da tamo napravimo dobar rezultat i obradujemo srpsku javnost - rekao je on.

Golman „orlova" je ubeđen da će u najskorije vreme zadobiti poverenje menadžera Vigana Martineza, koji trenutno šansu pruža Kirklandu.

- Pričao sam sa šefom i vrlo dobro znam šta misli o meni. Takođe, trener golmana Vigana je Španac, koji me je pratio dok sam bio član Hetafea. Bilo bi zaista neozbiljno da mi je neko obećao mesto prvog golmana, posle silnih problema u Viganu. Takođe, treba da se zna da je Kirkland dugo u klubu, da ima značajan minuli staž. Ostaje mi da se borim, kvalitetno radim i iskoristim šansu. Ubeđen sam da će mi menadžer ukazati šansu - rekao je Stojković.

0 comments:

Постави коментар