среда, 17. фебруар 2010.

Kriv sam što sam izgubio Laneta Jovanovića


Srpski menadžer Zoran Stojadinović tvrdi da neće tužiti našeg asa Milana Jovanovića koji je posredstvom drugog agenta (Dejan Joksimović prim. aut) završio transfer u Liverpul!

On kaže da je u avgustu ove godine napravio kardinalnu grešku zato što nije produžio ugovor sa Jovanovićem, koji će od naredne sezone biti igrati za Liverpul!

- Nikada nisam rekao da ću tužiti Jovanovića. Istina je da mi je u januaru prošle godine Jovanović potpisao punomoćje da započnem pregovore sa Liverpulom. Prvi sam uspostavio kontakt sa Liverpulom, ali zbog subjektivnih i objektivnih okolnosti posao nije završen. Dogovor sa Jovanovićem je bio takav da je trebalo da do kraja avgusta završim posao sa Liverpulom. Tada sam napravio veliku profesionalnu grešku, jer nisam produžio punomoćje za još šest meseci. Isključivi sam krivac što je Jovanović završio posao sa Liverpulom preko drugog agenta - kaze Stojadinović. On kaže da ne želi da se medijski prepucava sa Milanom Jovanovićem, odnosno da sa profesionalne strane nema šta da mu zameri.

Inače, Milan Jovanović bi do kraja ove sedmice trebalo da privede kraju prelazak u Liverpul. On je u ponedeljak na jednoj liverpulskoj klinici podvrgnut detaljnim medicinskim pregledima koji su trajali sedam sati. Odmah posle toga Jovanović se vratio u Belgiju, a predstavnici Liverpula su mu rekli da će ga brzo obavestiti o rezultatima testova.

0 comments:

Постави коментар