понедељак, 22. фебруар 2010.

Fejsa: Moj trud se isplatio !


Ljubomir Fejsa, igrač Partizana je uspeo da da "upadne u oči" mnogim velikim klubovima. Fejsa tvrdi da je to interesovanje rezultat njegovog velikog truda!

- Interesovanje velikih italijanskih klubova shvatam kao nagradu za sav trud i dobru igru od početka sezone. Kada pogledam unazad šta mi se sve dešavalo, mislim da sam najbolji primer da se trud isplati i da kvalitet uvek ispliva. O Italijanima ne razmišljam više, jer se koncentrišem na prvenstvo. Svaki igrač želi da nastupa u takvoj ligi, ali dupla kruna s Partizanom biće mi najbolja preporuka za Kalčo - kaže Fejsa.

Najskuplje pojačanje u istoriji „parnog valjka" predstavlja osovinu u novom timu Gorana Stevanovića, koji je posle priprema u Antaliji i Portorožu definitivno odlučio da proleće u Jelen Superligi počne u formaciji 4-2-3-1.

- Meni je svejedno da li sam usamljen u defanzivnom delu veznog reda ili igram s nekim u tandemu. Međutim, to što će Partizan igrati s dvojicom zadnjih veznih ne znači da ćemo biti defanzivni, nego izuzetno ofanzivni kao i do sada. Ključ je samo u organizaciji igre i bitno je da svako odrađuje svoje zadatke na pravi način - poručuje Fejsa.

Kako do duple krune ?

- Pripreme smo odradili odlično, imali smo dovoljno utakmica na kojima smo igrali dobro, pa sam siguran da ćemo spremno dočekati početak prvenstva. Lično, osećam se veoma dobro, mislim da sam u zadovoljavajućoj formi. Što se tima tiče, vidi se napredak iz dana u dan. Došla su nam nekolicina veoma dobrih igrača, pravih pojačanja. Siguran sam da imamo kvalitetniji tim nego prošle sezone - dodao je on.

Fejsa veruje da „parni valjak" može još jednom da oba domaća trofeja sačuva u Humskoj, jer će na proleće imati manje utakmica nego jesenas, kada je Crvena zvezda napravila prednost od tri boda.

- Sigurno će nam biti lakše. S jedne strane imamo iskustvo iz jakih evropskih mečeva, a s druge nećemo imati tako naporan raspored. Evropski mečevi uvek su nam nekako dolazili u nezgodne momente i ti porazi su znali da nas poljuljaju. Sada toga neće biti - uverava Ljubomir Fejsa.

0 comments:

Постави коментар