среда, 17. фебруар 2010.

Radović: Partizan je, ipak, najkvalitetniji u Srbiji !


Miroslav Radović,nekadašnji igrač Partizana a trenutno fudbaler poljske Legije, tvrdi da nije iznenađen porazom Zvezde od Leha, i kaže da je Partizan kvalitetniji i da mu je žao što nije uspeo da se vrati u Humsku.

"To nije iznenađenje. Leh ima mnogo bolji tim od crveno-belih. Partizan je, ipak, najkvalitetniji u Srbiji i siguran sam da će to potvrditi u prolećnom delu sezone", kaže Radović.

Radović kaže da je opcija da se vrati u Humsku bila veoma primamljiva i da žali što posao nije realizovan.

"Zasitio sam se Poljske i Legije. Hteo sam novi izazov i da sam se ja pitao, sada bih bio u Partizanu. Međutim, na moju nesreću klubovi nisu uspeli da se dogovore oko obeštećenja", žali Miroslav Radović.

0 comments:

Постави коментар