понедељак, 22. фебруар 2010.

Kleo: Imao sam telefonske pretnje !


Nedavno je jedna brazilska televizija objavila priču o fudbaleru Kleu, a taj klip našao se na lokalnim sajtovima pod naslovom "Brazilcu pretili smrću u Beogradu".

Naime, Kleo je objasnio da je imao različite probleme i neprijatnosti posle prelaska iz Crvene zvezde u Partizan: "Imao sam telefonske pretnje," rekao je napadač 'crno-belih' u razgovoru sa 'Globo ešporte', "Što se tiče pretnji smrću, o njima sam čitao samo na Internetu."

Neko je tamo napisao čak i da sam mrtav, objašnjavajući da sam rođen 1985. a da sam umro 2009. godine!"

Kleo je objasnio da se ništa strašno nije događalo ali i da je oprezan.

"Nikad se ništa strašno nije desilo, međutim nisam želeo porodicu da izlažem opasnosti. Zato uglavnom ostajemo kod kuće, a kad izlazimo onda su to šoping centri ili neka mesta gde se osećamo sigurno," objasnio je Gabrijel Kleo, koji u Beogradu živi sa suprugom i sinom.

Kleberson Kordoba Kleo je u Srbiju došao u leto 2008. godine, a sledećeg leta je iz Crvene zvezde prešao u Partizan.

0 comments:

Постави коментар