понедељак, 15. фебруар 2010.

Ilić: Moreira je odličan igrač i svi znamo kolike su njegove zasluge za prethodne trofeje Partizana !


Saša Ilić se nedavno vratio u Partizan, što su ljudi iz kluba ali i navijači sa oduševljenjem prihvatili, međutim, kako vreme prolazi sve se više govori o tome da li prednost u prvom timu treba da ima on, ili doskora neprikosnoveni Moreira.

Ilić je svestan odgovornosti crno-bele "uniforme" i kaže da je spreman na različite reakcije navijača tokom sezone, iako smatra da nema razloga za zvižduke...

''Ja sam poznat po tome da uvek pružam maksimum i neću nikada bežati od odgovornosti. Ne brine me kakva će biti reakcija publike. Spreman sam i na aplauze, ali i na kritike i zvižduke. Dešavalo mi se i ranije da mi ceo stadion aplaudira, ali i da mi zviždi, kao u Ligi šampiona. Ipak, nadam se da će me navijači prihvatiti kao pre'', smatra Ilić.

Tokom svih prethodnih pripremnih mečeva dobijao je prednost u odnosu na Almamija Moreiru, a trener crno-belih nije im pružio priliku da još uvek zajedno odigraju koji minut.

''Ne mislim da sam Moreiru 'izbacio' iz tima. On je odličan igrač i svi znamo kolike su njegove zasluge za prethodne trofeje Partizana'', poručuje Ilić.

Prvenstvo se bliži, a neočekivano loša igra usledila je u Sloveniji.

''Nismo odigrali na potrebnom nivou, ali od ovoga ne treba sada praviti famu. Može da bude i korisno što smo sada izgubili, umesto u prvenstvu. Mislim da ova ekipa ima kvalitet za titulu, a vreme će pokazati da li se varam'', naglasio je Ilić.

0 comments:

Постави коментар