уторак, 16. фебруар 2010.

Marić: Povreda je ostala u prošlosti, nemam nameru da se štedim !


Aleks Marić, košarkaš Partizana, dugo je pauzirao zbog povrede, ali tvrdi da je to sada deo prošlosti i da ne planira da se štedi u narednim utakmicama, kao što se nije štedeo da u derbiju 21. kola NLB lige savlada večitog rivala Crvenu zvezdu (84:74). Centar crno-belih zaigrao je prvi put posle pet nedelja pauze zbog povrede kolena i za 18 minuta imao učinak od 13 poena.

- Osećam se dobro. Imao sam dužu pauzu, ali sam redovno išao na terapije, odmorio se. Normalno, posle takve pauze ne možeš da pružiš 100 odsto svojih mogućnosti, ali polako se vraćam u formu - rekao je Marić.

- Nisam se štedeo, ne može tu previše da se pazi. Radio sam tokom pauze i spreman sam za napore. Povreda je sanirana, ako ne 100 odsto, a ono barem 99 odsto. Ma, najbitnije je da sam se vratio u tim, da sam se priključio i da treniram sa ekipom.

Takvim beskompromisnim stavom u igri Marić je zadobio poverenje navijača, koji su mu i tokom duela sa Zvezdom često davali ovacije.

- Nije bilo lako protiv Zvezde, ali vrlo je važna pobeda za nas. Moram da se zahvalim našoj publici. Iako nismo bili domaćini, imali smo veliku podršku naših navijača. Bili smo veoma borbeni tokom svih 40 minuta. Igrali smo pametno, jer i u trenucima kada je Zvezda pretila da ugrozi našu prednost zadržali smo koncentraciju i pokazali karakter - rekao je Marić.

- Zvezda je prošlost, počeli smo da se spremamo za Niš. Očekuje nas borba za prvi trofej u sezoni. Mnogi kažu da ćemo opet igrati sa Zvezdom u finalu, ali mi razmišljamo o prvoj narednoj utakmici. Turnir će biti dosta naporan, jer u tri dana imamo tri utakmice - završava Marić.


NLB liga, 21. kolo

Crvena zvezda - Partizan 74:84

Olimpija - Cedevita 82:68

Radnički - FMP 81:77

Zadar - Hemofarm 70:75

Zagreb - Široki 71:81

Budućnost - Cibona 62:72

Bosna - Helios 66:55

Tabela:
Cibona 17/4, Partizan (-1)15/5, Hemofarm 13/8, Olimpija 13/8, Zagreb 13/8, Budućnost 12/9, Zadar 11/10, Cedevita 10/11, Radnički 9/12 Crvena zvezda 9/12, Široki 8/13, FMP 7/14, Helios 5/16, Bosna (-1) 4/16.

Parovi 22. kola (27/28. 2):
Partizan - Zagreb, Cibona - Crvena zvezda, Hemofarm - Bosna, FMP - Zadar, Cedevita - Radnički, Helios - Budućnost, Široki - Olimpija.

0 comments:

Постави коментар