понедељак, 1. фебруар 2010.

Tošić zadovoljan debijem za Keln


Zoran Tošić je zadovoljan svojim debi nastupom za Keln, takođe i trener Soldo koji ga je pohvalio!
Tošić je svoje utiske podelio sa novinarima:„Ušao sam u igru u drugom poluvremenu, ovako je najbolje, osetio sam šta znači igranje u Nemačkoj. Moja partija pokazuje da sam ozbiljno radio u Junajtedu iako nisam igrao, nameravam da nastavim tako“, uverava Tošić.
A reči trenera Solda su veliki kompliment: „Bambi je klasa, nekoliko poteza je dovoljno da pokaže o kakvom se igraču radi, biće veliko pojačanje“, rekao je hrvatski stručnjak koji je insistirao da Tošić dođe među „jarčeve“.

Ono što je za nekadašnjeg igrača Partizana najvažnije je da igra, kako bi ostvario svoj cilj, našao se u avionu za Južnu Afriku.

„Naravno, to je san, hoću da budem deo tog tima, a možda budete gledali moje partije kao u Pretoriji“, aludira na sjajnu igru za „orlove“ prošlog avgusta u prijateljskom meču sa domaćinom Mondijala.

0 comments:

Постави коментар