четвртак, 11. фебруар 2010.

Albert Nađ: Sve te situacije su naduvali mediji !


Alber Nađ, koordinator sportskog sektora u klubu kaže da je zadovoljan onim što je učinio, ali i priznaje da nije očekivao bure koje zadesile njega i Partizan.

„Sve te situacije su naduvali mediji. Sa Đorđević je jasno da trener ima drugu koncepciju, nije lako odreći se kapitena, ali je to Stevanovićeva odluka“, kaže Nađ.

Nađ i dalje tvrdi da je Moreira bez ikakvog razloga dizao galamu.

„Često se čujem sa Đorđevićem, nije mu svejedno, nije ni meni, ali odluka trenera je takva. Sa Moreirom sam razgovarao, ali samo o sportskim stvarima. Niko ga ne tera, a da li će igrati to ne zavisi od mene, već od trenera“, dodaje Nađ.

S druge strane, navijači su ogorčeni na Nađa, i optužuju ga da se prodao, da udara na igrače koji su bliski sa njegovi nekadašnjim saigračima, Tomićem i Miloševićem.

„To nije istina, ružno je da i moja porodica čita takve stvari. Moja jedina partija je Partizan, to je uz ženu i decu za mene svetinja. Interes kluba je na prvom mestu“, rekao je Nađ.

O incidentu u Antaliji, takođe je imao šta da kaže.

„Pričao sam sa Lomićem i Jovanovićem kad su se glave ohladile, nije to ugrozilo atmosferu koja je bila sjajna. Vidim da se povlači po novinama moj sukob sa Vukčevićem na pripremama u Nemačkoj. On se tada nepistojno obratio Blagoju Paunoviću, legendi kluba i čoveku koji me je doveo. Nisam mogao to da istrpim, ali se sve završilo na verbalnom okršaju“, podvukao je Nađ.

0 comments:

Постави коментар