среда, 10. фебруар 2010.

Dijara: Proradiću kad se bude igralo za bodove !


Senegalac Lamin Dijara nije postigao nijedan gol na prijateljskim utakmicama u Antaliji, ali tvrdi da ga to nimalo ne zabrinjava:

Pripremni mečevi su tu da se uigramo, da namestimo nišanske sprave, naravno da sam želeo golove u prijateljskim utakmicama, ali nije me išlo. Nema veze, proradiću kad se bude igralo za bodove“, rekao je Senegalac.

Dosta se pričalo o transferu Dijare, ali sada je ta priča bar na neko vreme završena.

Nije mi krivo, čak priznajem da mi je godilo kad je Partizan odbio poslednju ponudu Turaka. Stvarno mi znači mišljenje kluba da sam im potreban za odbranu duple krune“, ponavlja Dijara, koji nije bio ni posebno zagrejan za odlazak u Tursku.

Nikako da vidimo tandem Kleo – Diara nekoliko mečeva zaredom, Stevanović će i na proleće igrati sa jednim klasičnim napadačem.

„Šta ja tu mogu, igram onako kako trener kaže. Ne mešam se, nije to moj posao“, dodao je Dijara koji želi titulu prvog strelca lige na proleće i nada se da će u šampionatu stići do brojke od 20 golova.

0 comments:

Постави коментар