среда, 10. фебруар 2010.

Đorđević: "Što te ne ubije - to te ojača"


Bivši kapiten Partizana, Nenad Đorđević trenutno je u "Zemunelu", vredno radi i trenira, i tvrdi da ne želi da pogoršava prilično naelektrisanu atmosferu u Partizanu.

"Ćutim, radim i čekam. Situacija nije sjajna, ali ja sam uvek bio profesionalac i takav ću i ostati. Još uvek mi samo nije jasno zbog čega sam doveden u ovakav položaj, ali se nadam da će se jednog dana i to razotkriti. Jedino znam da neću dolivati ulje na vatru i činiti loše Partizanu jer je veliki klub i ne ide da situaciju rešavamo preko medija, već u četiri oka", kaže Đorđević.

Bivši kapiten ne veruje da će napustiti klub s obzirom da prelazni rok traje još jedino u Rusiji, iako je bilo kontakata sa tamošnjim klubovima.

"Imam važeći ugovor sa Partizanom i ostaću u Beogradu, a šta će biti kasnije stvarno ne znam. Sada mi je važnija moja porodica i zato moram da ostanem jak. Kako kaže naš narod "Što te ne ubije - to te ojača", a ja sam iz svega ovoga izašao mentalno stabilniji, uz bezrezervne podrške svoje porodice", iskren je Đorđević.

0 comments:

Постави коментар