понедељак, 1. фебруар 2010.

Dijara i Petrović i dalje u Humskoj


Prelazni rok je završen i što je učinjeno, učinjeno je. Na proleće, u crno-belom dresu i dalje ćemo gledati Radosava Petrovića i Lamina Dijaru.

Reprezentativac Srbije i Senegalac su na pripremama u Beleku a posle nedelje u ponoć posltalo je jasno da ni Dijarin odlazak u Tursku ni Petrovićeva selidba u Španiju ili Englesku neće biti obavljene ove zime. Stevanović u Turskoj radi sa 25 igrača i to je, skoro izvesno, spisak kandidata za crno-beli dres tokom prolećnog dela sezone.

"Ostajem u Partizanu," rekao je za Sportski žurnal Radosav Petrović, za koga su se, prema različitim izvorim ainfomracija interesovali Birmingem Siti, Rasing iz Santandera i Valensija, "Bar do leta sam ovde i ništa me drugo ne interesuje, osim da se što bolje spremim i na proleće pružam partije nalik onima iz finiša jesenje sezone. Čuo sam i ja koji su me sve klubovi hteli, ali nijedno interesovanje nije bila dovoljno konkretno. Priznajem, ipak, nije mi bilo lako u finišu prelaznog roka, stizale su razne informacije, glava mi je bila 'puna', međutim, sada je sve gotovo i posvećen sam samo Partizanu."

Koliko je bio napet videlo se i na pripremnim utakmicama, često na ivici incidenta završavali su se verbalni sukobi najpre sa protivnicima, a nekoliko puta i sa saigračima.

"Bio sam nervozan, ali je to normalno u ovoj fazi priprema, dugo smo odvojeni od kuće, noge su 'teške', kažem nešto nepromišljeno, ali se sve završi bez sukoba."

Uprava beogradskog kluba ponudiće Petroviću reviziju ugovora, pretpostavlja se sličnu onoj koja je urađenima u slučajevima Marka Jovanovića i Nemanje Tomića. Mladim reprezentativcima su ove zime primanja značajno povećana, a Petrović bi trebalo da bude sledeći.

"I do mene su stigle takve informacije, a kad se budemo vratili u Srbiju videću se s čelnicima kluba, verovatno u društvu menadžera, pa ćemo se dogovoriti šta i kako," rekao je Petrović za Sportski žurnal.

I pored brojnih tekstova u medijima i pretpostavki gde bi mogao da ode Lamin Dijara, vodeći strelac kluba iz Humske poslednjih sezona nosiće, skoro izvesno, dres Partizana i ovog proleća.

Trenutno je u Beleku 25 fudbalera, ako ne bude promena za dres ekipe koja brani oba domaća trofeja na proleće će konkurisati golmani Mladen Božović, Darko Božović i Aleksandar Radosavljević; igrači odbrane Radenko Kamberović, Jovan Krneta, Marko Jovanović, Vojislav Stanković, Mladen Krstajić, Srđa Knežević, Marko Lomić i Aleksandar Lazevski; igrači sredine terena Radosav Petrović, Ljubomir Fejsa, Branislav Jovanović, Darko Brašanac, Nikola Popara, Nemanja Tomić, Almami Samori Moreira, Predrag Mijić, Aleksandar Davidov, Saša Ilić i napadači Lamin Diara, Gabrijel KLeverson Kordoba 'Kleo', Brana Ilić i Marijano Vašington da Silva.

0 comments:

Постави коментар