понедељак, 8. фебруар 2010.

Jovanović još uvek u dresu Standarda


Milan Jovanović, reprezentativac Srbije i igrač belgijskog Standarda tvrdi da još uvek nije poznato u kojem će klubu nastaviti karijeru.

Proteklih dana, mnogo se pričalo o Lanetovom prelasku u engleski Liverpil, međutim Jovanović je naglasio da će on dati komentar tek kada bude stavio paraf na ugovor. „Ja samo mogu da konstatujem da pratim da svi daju izjave oko mog transfera, samo mene nigde nema. Meni je drago da se ja držim po strani, da nisam inicijator nikakvih priča.

Samo ću da ponovim da ću ja dati komentar onoga momenta kad budem odlučio definitivno gde ću potpisati i kad se sam taj čin bude dogodio.

Jovanović je inače u Belgiji proglašen za igrača godine, i kaže da mu je trenutno jedina preokupacija da se vrati u formu u kojoj je bio pre nego što se povredio!

„Ono što me trnutno interesuje i zadovoljava je da se što je pre moguće vratim na jedan nivo forme koji sam imao pre povrede i da iskoristim svaki sledeći dan da se što bolje pripremim za Svetsko prvenstvo.

Ja sam i u dresu Standarda i u dresu reprezentacije napravio svoje fudbalsko ime, i ja žemi da se na svakoj utakmici i za klub i za reprezentaciju odužim na najbolji mogući način, i samo mi je to trenutno imperativ“, rekao je Jovanović za B92.

0 comments:

Постави коментар