уторак, 2. фебруар 2010.

Nađ i Moreira ne posustaju


Fudbaleri Partizana su trenutno u Antaliji, a sa njima i Albert Nađ, koji odatle prati sva dešavanja u Beogradu, i dobro je obavešten o reakcijama navijača u vezi sa slučajem Moreire, koji je kažnjen sa 1000 evra, pošto se ogrešio o klupski pravilnik.

Nađ ne shvata ogorčenost navijača:
„Nije mi jasno zbog čega me navijači nazivaju prodanom dušom. Da li je to zbog činjenice da radim u interesu Partizana? Biće da su to oni isti navijači koji su me pre dva meseca dizali u nebesa“, primetio je, ne bez ironije „Adi“.
On je ponovio da niko nije iznad kluba, i da ono što se odnosi na predsednika Đurića i na njega, važi i za igrače, i Moreiru i bilo koga drugog.

„Svi moraju da se podrede Partizanu“, zahteva nekadašnji kapiten.

Moreira je kaznu od 1000 evra zaradio zbog svojih izjava, u kojima je javno komentarisao rad kluba i trenera.


Sam Goran Stevanović nije hteo da to potvrdi, uz obrazloženje da takve stvari ostaju u svlačionici i da nisu za javnost.

Moreira ne popušta.

„Sve što sam rekao je istina. Ne lažem, uvek stojim iza svojih reči. Njih ću i da ponovim pred Nađom, nemam nikakav problem u vezi sa tim“, uporan je Portugalac.

0 comments:

Постави коментар