петак, 12. фебруар 2010.

Partizan u Portorožu


Fudbaleri Partizana otputovali su jutros u Portorož na završni deo priprema pred nastavak prolećnog dela domaćeg prvenstva, koji je zakazan za 27. februar.

Trener Stevanović na put vodi 24 fudbalera, a u Sloveniji će crno-beli imati dve provere - sa domaćim šampionom Koprom i poslednjeg dana priprema sa italijanskim prvoligašem Udinezeom.
Ilićevi odgovori na par leksikon pitanja:

Najbolji fudbaler današnjice:

Lionel Mesi, mladog Argentinca je uživanje gledati, prosto se igra na terenu, a to je i produktivno.
Najbolji fudbaler svih vremena:
Maradona - najveći od najvećih, komentar nije potreban.
Najbolji klub u Evropi:
Barselona, definitivno igraju najlepši fudbal, a imaju i sjajne rezultate.
Klub za koji navijam u Evropi:
Real Madrid - kraljevski klub mi je uvek bio simpatičan.
Radomir Antić:
Odličan stručnjak, moj trener u Selti, od njega može mnogo da se nauči, samo reči hvale imam za njega.

Šanse Srbije na SP:
Ogromne. Sjajan tim koji predvodi sjajan trener. Očekujem četvrtfinale, najmanje.
Plavi Stevanović:
Sadašnji trener, legenda Partizana. Nadam se sjajnoj saradnji.
Crvena zvezda:
Partizanov najveći rival. Uživam da igram protiv njih i te utakmice najduže pamtim. Jedva čekam novi derbi.
Beograd:
Meni je sve. Porodica, prijatelji, Partizan, sve mi je u Beogradu. Bez njega ne mogu.
Istanbul:
Posle Beograda, za mene najlepši grad na svetu.
Salcburg:
Negativno iskustvo. Ne želim ni da razmišljam o njemu. Ne preterano lep grad u kojem je uvek hladno.
Slobodno vreme:
Najviše ga trošim u igranju s ćerkicom. To me opušta i puni baterije.

0 comments:

Постави коментар