петак, 12. фебруар 2010.

Tomić: Na derbiju ćemo pokazati ko je ko u fudbalu !


Nemanja Tomić na zimskim pripremama Partizana nagoveštava da bi na proleće mogao ponovo da bude jedan od velikih aduta trenera Stevanovića. Što se tiče priprema u Anataliji, Tomić se odlično pokazao na utakmicama i golovima protiv Hirošime i Liteksa i veruje da će u istom stilu nastaviti i kada počne borba za bodove.

''Ne poričem da u jesenjem delu prvenstva nisam pružao ono što se od mene očekivalo, ali glavni razlog za to je bila činjenica da nisam prošao pripreme sa ekipom. Imao sam samo dva dana odmora posle Evropskog prvenstva i činilo mi se kao da na svaki trening stižem umoran.
Sve to je doprinelo i kasnijoj nervozi, jer želja je postojala, ali lopta i noge nikako nisu slušali. Sad je sve drugačije, jedva sam čekao da počnu pripreme i da krenem ispočetka. Golovi su mi podigli samopouzdanje i verujem da će ih biti i onda kada bude najpotrebnije'', objašnjava Tomić.

Golovi su najpotrebniji u borbi protiv večitog rivala, Crvene Zvezde.

'Tri boda nisu neka velika i nedostižna prednost. U slučaju kiksa rivala, eto nas na vrhu. Ako se to i ne dogodi, tu je večiti derbi na našem stadionu, kada ćemo pokazati Zvezdi ko je ko u srpskom fudbalu'', optimistički završava Nemanja Tomić.

0 comments:

Постави коментар