понедељак, 8. фебруар 2010.

Veseli: Novac mi nije bio u prvom planu, već želja za napretkom !


U poslednje dve utakmice Evrolige, Partizan je uspeo da nadjača dva favorita, Barselonu i Pao, a značajnu ulogu u ovim pobedama, odigrao je Čeh, Jan Veseli!

Veseli je iz Slovenije u Partizan došao 2008. godine, i već je u prvoj sezoni potvrdio veliki talenat koji je došao do izražaja protiv najvećih timova Evrope. "Nije bilo lako kada sam dolazio. Veliki klub, veliki grad. Možda mi je bilo nešto teže u jednom periodu prošle godine. Osetio sam nostalgiju. Novac mi nije bio u prvom planu, već želja za napretkom", rekao je Veseli za Novosti.

"Potičem iz sportske porodice, pa je bilo logično da krenem stopama roditelja. Mama je bila odbojkašica, a tata košarkaš. Zašto nisam odbojkaš? Jednostavno, u rodnom gradu, Ostravi, nije bio kvalitetan odbojkaški klub, pa sam počeo sa košarkom".

Ove sezone zabeležene su mnoge pobede, pored Panatinaikosa i Barselone, Efes Pilsen, Olimpijakos, Lijetuvos Ritas, Orlean i Unikahu.

"Nikad nismo sumnjali u sopstvene mogućnosti. Značajno smo promenili tim, otišla su četvorica igrača iz startne postave, ali došli su drugi, koji, takođe, poseduju veliki kvalitet. Bilo nam je potrebno samo vreme da treniramo i uigramo se. Znali smo da će doći sve na svoje mesto, da ćemo potvrditi da imamo perspektivan tim. Ako nastavimo borbeno i koncentrisano, možemo da napravimo veliki uspeh. Ali, hajdemo korak po korak, utakmicu po utakmicu, kao do sada".
"Na početku sezone potpuno je nova situacija i sigurno da je bilo određenog opterećenja, što se i odrazilo na moje pojedine igre, ali, kako je vreme odmicalo, privikavao sam se na novu ulogu. Posle Nove godine, sve je krenulo uzlaznom linijom. Sada je dobro. Ali, uvek može bolje".
"Novac mi nije bio u prvom planu, već želja za napretkom. Malo je mama (Ivana) bila zabrinuta kada je na „jutjubu“ gledala atomsferu u „Pioniru“, a danas uživa. Ove godine nas je bodrila protiv Efes pilsena i, sada, protiv Barselone. Oduševljena je".

Najveća pomoć ovom mladom igraču bio je trener Duško Vujošević:

"Mnogo mi je pomogao da na pravi način shvatim i igram košarku. Neću preterati ako kažem da zna sve o košarci i da nam sve znanje nesebično prenosi na treninzima".

0 comments:

Постави коментар