среда, 3. фебруар 2010.

Vest u Mariću ne može poremetiti ekipu


Trener Partizana Duško Vujošević rekao je da vest o tome da je centar crno-belih Aleksandar Marić navijao za Zvezdu, koju su preneli mediji, neće poremetiti atmosferu u ekipi pred duel sa Barselonom.

- Ja znam da mi našim uspesima pričinjavamo zadovoljstvo svojim navijačima, ali i ostalim ljubiteljima košarke, a opet ima nekih kojima to teško pada. Vidim naslov u novinama za Marića, da je jednog momenta navijao za Zvezdu. Pa, što je to važno da se plasira dan pred utakmicu. Zar ti koji su prešli u druge sportove, a bili su u košarci, ne shvataju da to nije način da se ratuje sa Partizanom, da tako samo mogu da izgube. Nije mi jasan taj tajming, to je kao kad se prošle godine pojavila informacija da Veličković ide u CSKA, a kad se završila utakmica niko ništa ne spominje. To me ne pogađa, niti mi skreće pažnju, ali govori o namerama i raspoloženju i kako nekima teško padaju uspesi Partizana - rekao je Vujošević.

0 comments:

Постави коментар