четвртак, 11. фебруар 2010.

Lane će u Liverpulu zarađivati 4 miliona evra po sezoni


Milan Jovanović, srpski reprezentativac definitivno postaje fudbaler Liverpula, u junu će potpisati trogodišnji ugovor i tako zaraditi najmanje 12 miliona evra !
Napadač Standarda uveren je da je doneo pravu odluku kada je rešio da karijeru od leta nastavi na Ostrvu.

- Siguran sam da sam doneo pravu odluku i u pravo vreme! I ranije sam ponavljao da će ova odluka biti najvažnija u mojoj sportskoj karijeri i verujte da sam zbog toga sagledao sve aspekte pre nego što sam prelomio - rekao je Jovanović agenciji Beta.

Osim Liverpula, za Jovanovića su se interesovali Milan, Juventus i Valensija. Jovanović će sa najtrofejnijim engleskim klubom potpisati ugovor na tri sezone sa mogućnošću da se saradnja produži na još godinu dana, ako obe strane budu zadovoljne.

- Između svih tih ponuda odlučile su sitne stvari iz pregovora sa čelnicima Liverpula. Što se dužine ugovora tiče, hajde da vidimo prvo kako će ove tri godine da prođu. Uostalom, saradnja će biti ozvaničena tek kada završim lekarske preglede.

Jovanović je kao potencijalni učesnik Svetskog prvenstva u Africi mogao da sačeka jun mesec i onda natenane odluči između verovatno duplo većeg broja ponuda, ali on je pitanje daljeg angažmana rešio znatno ranije.

- Najbitnije je da sam odlučio gde ću posle ove sezone i da sada mogu da se potpuno posvetim terenu. Da se na najbolji mogući način pripremim za Svetsko prvenstvo, koje je veliko iskušenje za svakog fudbalera i koje lično doživljavam kao krunu karijere. O Liverpulu još ne razmišljam - naglasio je Jovanović.

0 comments:

Постави коментар